Ik begon met het

Отговори
Labi1995
*
*
Регистриран: 29 мар 2019 11:06

Ik begon met het

Мнение от Labi1995 » 11 апр 2019 07:13

Ik heb veel over deze vragen nagedacht, en heb een paar gedachten over elk, maar voor deze post wilde ik me concentreren op punt 4. Om dit te doen, vroeg ik de hulp van Dr. Casey Kerrigan (zie foto links) , die meer dan 90 peer-reviewed artikelen heeft gepubliceerd over lopen en lopen (met een bijzondere interesse voor de oorzaken van artrose). Casey heeft een geweldige achtergrond en een enorme hoeveelheid klinische ervaring - ze heeft de ganglaboratoria op Harvard en de University Nike Air Max 90 Femme Fleur of Virginia opgericht. Onlangs nam Casey de verbazingwekkende en moedige stap om af te treden van haar vaste baan als faculteit aan de Universiteit van Virginia, zodat ze een schoenenbedrijf genaamd OESH kon starten. Ze was op het punt gekomen in haar carrière waar ze voelde dat ze een positievere invloed kon hebben op het welzijn van haar pati?nten door een schoen te ontwikkelen die werkt in plaats van door haar dagen in de kliniek door te brengen of kranten te publiceren. Als studiegenoot professor aan de universiteit, kan ik je verzekeren dat je zo'n baan niet opgeeft zonder groot risico (zowel professioneel als financieel), en ik ben ongelooflijk onder de indruk van de bereidheid om zo'n zet te maken. d het samenstellen van force plate-gegevens met 3D-bewegingsanalysegegevens tijdens het lopen. Door deze gegevens te combineren Nike Air Max 97 Femme en te evalueren in het licht van onze klinische informatie (alle problemen die naar onze algemene kliniek of onze specifieke runner's clinic kwamen), konden we eindelijk begrijpen hoe en waarom we de soorten repetitieve letsels krijgen die we doen. Opmerkelijk genoeg was dit nog nooit eerder gedaan. Je zou kunnen zeggen dat de 'a-ha'-gebeurtenis van al mijn beste onderzoek de gegevens van de force plate met de 3-D bewegingsgegevens samenvoegde - dit was de klassieke 1 + 1 = 3 doorbraak die elke onderzoeker hoopt te ontdekken. Als je ge?nteresseerd Nike Air Max Classic BW Dames bent, kun je meer lezen over dit alles in mijn artikel De rest van het verhaal. Ik begon met het bestuderen van de krachten die samenhangen met artrose bij de knie. Maar wat ik heb gevonden, is van toepassing op bijna alle typische verwondingen die we zien. De piekkrachten die bijna Nike Air Max Classic BW Femme alle kwetsbare delen van ons lichaam benadrukken, treden op als onze voet volledig is geplant (niet bij impact) en volledig geprononceerd is. De specifieke krachten op het moment van de botsing zijn minuscuul en soms in de tegenovergestelde richting van waar verwondingen optreden. Meer kritisch zijn de krachten over vrijwel elk voor letsel vatbaar gebied het grootst op twee punten bij het lopen die goed na de botsing voorkomen - bij het belasten van het gewicht op de voet en bij het opheffen van de voet. Deze schadelijke krachten piekeren op één punt Nike Air Max TN Femme in hardlopen - in het midden, ruim na de piekbotskracht. Onze bevindingen zijn redelijk logisch als je erover nadenkt - we lopen het risico op verwondingen wanneer we ook ons ??volledige lichaamsgewicht moeten ondersteunen en overbrengen . Maar ze vliegen echt in het zicht van wat Adidas Ultra Boost Dam iedereen (inclusief de sportschoenenindustrie) altijd heeft gepropageerd - dat voetinslag de oorzaak is van de echt slechte dingen die botten en gewrichten, zoals stressfracturen en artrose, overkomen. Hierover wil ik zeggen dat de enige manier waarop een gedempte sportschoen je kan beschermen tegen blessures, is als je een auto-ongeluk hebt en ze toevallig om je hoofd geslagen hebt. Wat is het effect van een traditionele hardloopschoen op dit kritieke punt? moment waarop we ons lichaamsgewicht volledig ondersteunen en overbrengen en het risico lopen Nike Air Max 90 Femme op bijna elke veelvoorkomende loopblessure, inclusief tweede middenvoetfractuur? De verhoogde schokdemping en boogsteun / bewegingscontrolefuncties die beide inherent zijn aan elke traditionele atletische schoen (en niet alleen bewegingscontroleschoenen), bevriezen in essentie de natuurlijke Adidas Superstar Herr functie van de voet bij het bieden van conformiteit die de rest van het lichaam helpt beschermen. Ook maakt de demping, die op geen enkele fysiologisch zinvolle manier echt teruggaat, het gewoon moeilijker om het lichaamsgewicht over te dragen, wat de piek gezamenlijke koppels op dit kritieke moment verhoogt. Als je op blote voeten of in minimalistische schoenen loopt, is je voet zal worden bevrijd om naleving te bieden op dit kritieke moment. We hebben aangetoond dat de voetboog samendrukt en loslaat in perfecte harmonie met de opkomst en www.arqueoymas.es ondergang van de piekkracht van het lichaamsgewicht. Natuurlijk is die naleving goed - het beschermt je lichaam ten noorden van de voet van alle grote verwondingen in die tijd. Het oefent ook op een gezonde manier je fascia plantaris en voet intrinsieke spieren uit. Goed Goed Goed! Maar het Nike Air Max Classic BW Hombre geeft meer stress door de tweede middenvoets dan ooit tevoren.

Отговори

Върни се в “Payner Music”