Sammenfattende er MV2

Отговори
Labi1995
*
*
Регистриран: 29 мар 2019 11:06

Sammenfattende er MV2

Мнение от Labi1995 » 01 апр 2019 07:59

Med hensyn til Nike Free Run 3.0 Dam pasform, k?rer MV2 lille, og jeg var n?dt til at str?kke op fra en 10 til en 11 for at f? en behagelig pasform (jeg sj?ldent nogensinde st?rrelse op). Mange mennesker, jeg talte med p? topm?det, st?rrelse med mindst en halv st?rrelse. Hvis jeg skulle ?ndre en Nike Air Max Classic BW Damesting om MV2 ville det v?re at udvide toboxen. Som mange, der har flyttet ind i mere minimalistiske sko, har jeg v?nnet mig til at b?re sko, der l?ber bredt i forfoden, og MV2 sidst er ret smal (langt mindre rummelig end andre Newton sko jeg har brugt). Min fods sidekant h?nger over midsolen, n?r den sidder i skoen, som den g?r, n?r man b?rer de fleste racerflader eller spikeless cross country flats. Jeg ville sammenligne passformen til en sko som Brooks Mach 11 eller m?ske Saucony Grid Type A4. Jeg fandt dem ikke ubehageligt undervejs, men jeg skal g? i mere end 5 miles for at afg?re, om den stramme forfodpas bliver et problem. Hvis du ikke har noget imod en typisk racing flad sidst, har du sandsynligvis ikke noget problem med denne sko. Hvis du foretr?kker en sko, der Nike Air Max 270 Femme Noir passer til New Balance MT101, Minimus eller Altra Instinct,Nike Air Max Classic BW s? passer den ikke rigtig godt til dig. Mv2 sokkel er aftagelig, selvom materialet nedenunder er et ridset net, s? S?ml?s l?ber uden liner kan ikke arbejde for godt. Der er ingen m?rkbar bue st?tte i skoen, og soklen er helt flad. Newton tager en interessant tilgang til deres f?rste nul drop shoe ved at inkludere en ovalformet kile Nike Air Max 270 Femme med 3 mm tykt EVA, der kan inds?ttes under h?len p? soklen til dem, der vil overgangen lidt langsommere ind i en flad sko. Jeg har ikke pr?vet denne "h?l l?fter" endnu, men jeg kender nogle f? mennesker, som rutinem?ssigt ?ndrer deres elevators l?ft p? denne m?de. Som jeg n?vnte, l?b jeg omkring 15 miles i MV2 mens de var ude i Boulder (det er mig ovenfor i MV2'erne p? en bro i Boulder Canyon). Alle var for det meste p? enten en konkret bane eller grus, og skoen f?lte stor underfod, og den smalle Nike Air Max 90 Dames forfod stod mig ikke under bev?gelse. S?len under forfoden er ekstremt fast i lugsomr?det og giver god jordf?ling. Fordi forfoden f?les strammere end h?len, f?ler skoen faktisk, at det kan v?re negativt fald til tider under holdning, og det giver kalverne en rigtig god tr?ning. Hvis du Nike Air Max 270 Herr ikke er vant til at k?re i en nul drop sko, kr?ver denne bestemt en gradvis overgang. Sammenfattende er MV2 en ekstremt lys, nul drop sko, der appellerer til b?de Newton fans og dem, der leder efter en flad sko, der bevarer en smule mellems?l underbenet. Lugsene er ikke s? m?rkbare som dem p? andre Newton sko, og det faktum at de str?kker sig til kanterne p? hver side er en stor designforbedring. Jeg formoder, at denne sko vil bevare den fremragende holdbarhed af andre Newton-sko, og dermed kan det v?re bedre end mange EVA-baserede racerlejligheder i denne henseende. Minimalistiske l?bere, der Adidas Ultra Boost Femme foretr?kker en bred toebox, vil sandsynligvis ikke nyde f?lelsen af ??denne sko, men hvis du er vant til at k?re i racerflader eller Nike Roshe Run Womens XC-spikes, vil denne sko f?les fint. Min eneste reservation med Newton sko er deres holdbarhed. Jeg var g?et gennem 3 af deres tr?ner et par ?r tilbage og besluttede, at jeg ikke kunne retf?rdigg?re prisen l?ngere, fordi de ikke varede. Lugs forsvandt lige. Jeg bekymrer mig endnu mere om denne sko af den simple grund, at det ikke er s? bittert, det ser ud til, at det kan markedsf?res som en minimalistisk tr?ner samt en racing flad, som du s? forklarede ved at s?tte 20 miles ind om 2 dage. F?dte de, at de kunne leve op til hverdagssko eller bare for at blive vist p? race dag? Jeg elsker deres koncept og skoene, da jeg brugte dem, men jeg har siden skiftet til billigere sko, der m?ske ikke "hj?lper" mig med at k?re "barfodet ligesom", da de varer Nike Air Max 270 Femme l?ngere, og jeg har l?rt at skifte min gang som mine sko har bliver minimal. Interessant f?r jeg ofte fysio og sundhedspersonale til at fort?lle mig, at de ikke kan lide Newtons. Jeg havde en tillidskrise med dem et par m?neder tilbage og k?bte kinvera. Interessant nok er de faktisk en meget d?rlig sko til mig. Den brede forfod hvor den spr?kker ud rammer jorden for tidligt og for?rsager en ?get pronation, som p? ingen m?de kontrolleres af den minimale ?vre. Efter at v?re blevet analyseret p? en tredem?lle ved hj?lp af dem, anbefales en prodiatrist, der ikke er en newton fan, mig til at g? tilbage til at bruge Newtons! Det gjorde jeg, og jeg er meget glad. Jeg finder, at der er en fordel at have lubberne ret smalle (fodbredde frem for skobredde), s? det vil v?re interessant at se, hvordan mv2 sammenligner med lugs helt til kanten. Selvf?lgelig er svingning ikke stor i tyngdekraften, s? det b?r forbedres!

Отговори

Върни се в “Payner Music”