Треска За Ф1 Или Какво Разбрахме От Първите 4 Старта От Сезон 2019

Има някаква особено връзка между бързите коли и музиката и ако говорим за бързи коли, то веднага се сещаме за Формула 1. Затова днес ще сме на тема моторни спортове и по-конкретно Ф1, като най-гледаното и популярни състезание с коли (или по-точно болиди) в света е в своя 69-ти сезон. И след като вече изминаха няколко кръга от шампионата е редно да хвърлим един поглед на това, което се случи и как се представят топ отборите в надпреварата.

Мерцедес

Съвсем логично започваме с хегемона и главен фаворит в последните няколко години във Ф1, а именно тима на Мерцедес. А пълната доминация на германския тим продължава и през тази година, поне съдейки по резултатите от първите състезания. Съответно, отбора на Мерцедес успя да регистрира цели четири поредни двойни победи от старта на сезона, като Валтери Ботас и Люис Хамилтън си размениха по две победи, като не оставиха никакъв шанс на преките си конкуренти.

Това означава, че след четири старта лидер в класирането при пилотите е финландския пилот на отбора с актив от 87 точки, докато Хамилтън е втори само с точка по-малко. И ако разликата между първите двама в класирането при пилотите и останалите да не е малка, то при конструкторите нещата са още по-фрапантни. Там Мерцедес е безапелационен лидер с пълен актив от 173 точки, докато Ферари е далеч назад с точков актив от 99 точки.

Ферари

Няма спор, че Скудерия Ферари винаги са били фактор в шампионата на Формула 1. Но в последно време абсолютната хегемония на Мерцедес някак оставя в сянка италианския тим. И след вече няколко години, с които отбора на черното конче се задоволява само с второто място, поне към момента ситуацията не изглежда по-различно. Ако погледнем конкретните Формула 1 залагания от bet365 за шампион при конструкторите през 2019-та ще видим, че след четири старта тима на Ферари е с втори най-добър коефициент – 5.00, докато Мерцедес са твърд лидер с 1.14.

От друга страна, при пилотите положението е напълно сходно, като бившия световен шампион Себастиан Фетел и обещаващата млада надежда Шарл Леклер изостават от преките си конкуренти. И докато Фетел се опитва да стои максимално близо до Ботас и Хамилтън, то за момента Леклер не успява да се намеси успешно в битката за призовите места. Но бъдещето е пред младия пилот родом от Монако, като и до края на настоящия сезон остават още не малко стартове.

Ред Бул Рейсинг

И за поредна година в челната тройка се намества австрийския отбор на Ред Бул. Но поне за момента червените бикове не успяват да се противопоставят успешно на първенците от Мерцедес, дори и с брилянтен млад талант, като Макс Верстапен. Естествено, слуховете, че холандеца ще напусне отбора със сигурност не помагат, макар и наскоро от Ред Бул заявиха, че са напълно уверени, че Верстапен ще се състезава за тях и през следващия сезон.

Въпреки това, първия пилот на биковете е на четвърто място при пилотите след 4 кръга, като Верстапен се намира само на точка зад Себастиан Фетел. Другия пилот на отбора и ново попълнение Пиер Гасли пък е едва седми, като на французина явно ще му трябва време за адаптация. А като отборно представяне, тима на Ред Бул е твърдо на трета позиция, като между тях и Ферари има не малка разлика, но още по-голяма е разликата между биковете и отбора на Макларън, който е зад тях.

Изобщо, след първите няколко кръга на настоящия сезон можем да обобщим, че пълната доминация на Мерцедес продължава с пълна сила. Естествено остават още доста състезания и ще е интересно да видим дали германския тим ще има някаква реална конкуренция по пътя им към поредната титла при конструкторите. А до тогава можем да се насладим на любимата си музика и да се радваме на любимите си изпълнители!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

error: Съдържанието е защитено!