Рут Колева хвърли поредната бомба в публичното пространство като буквално направи на пух и прах изпълнителите, които заблуждават медии и фенове с купени гледания в YouTube.
„За всички, които си мислят че гледанията в youtube на разни псевдо-певци/артисти (или подобни) са реални, ето ви един лек експеримент. Видеото беше по-дълго, но реших да го сбия в кратък текст и да ви покажа само нагледно „покупката“ и как това нещо работи. Интернет потребителите (избощо) в България са под 4 милиона. Тук не визирам, възраст, пол, социален статус или елементарни неща като предпочитания или музикален вкус (ако човек има изобщо влечение към музиката). С тия подробности излиза, че: На изпълнителя Х с 20 мил. гледания – всеки ИНТЕРНЕТ потребител в България, трябва да е гледал видеото поне 3-4 пъти. Нереално, а? Не думай. (Тук даже не броим, сваляния от торенти, Вбокс, spotify & iTunes). Сайтове като SMM kart, предлагат гледания в youtube от 0,50 цента до 500 долара (за 1 мил. гледания). Снимаш клип за 10 000 лв, за още 5 си купуваш 3 милиона гледания – и директно влизаш в ефира на всички Български Радио и ТВ станции. 🙂 Честито – вече си звезда!“ – написа тя във фейсбук профила си и публикува клипче, в което нагледно показва как се купуват гледания.