Румънската супер звезда INNA продължава серията от успешни колаборации и е подготвила издаването на последни си сингъл “UP” с Sean Paul, един от най-обичаните и добре познатите артисти в света. Сингълът излиза чрез Warner Music Poland в България от Орфей Мюзик.
Ямайският денсхол певец и рапър Sean Paul връхлетя на глобалната музикална сцена в началото на 2000 с песни като”GetBusy” от спечелилия награда Grammy албум “DuttyRock”, както и “Temperature”.
Като един от първите представители на поп денсхол движението Sean Paul колаборира с Beyonce за “BabyBoy”, но също така и със Sia, Clean Bandit и Pharrell Williams. Неговият кратък албум от 2018 г. “Mad Love” включва супер хитовете “NoLie” с DuaLipa и “Mad Love” с David Guetta и Becky G.
INNA издаде оригиналната си версия “UP” преди месец и половина и вече има повече от 11 милиона гледания в YouTube и е на 68 място в глобалната класация на Shazam Global, на номер 6 в денс класацията на Shazam Dance, на 2-ромясто в Shazam Romania, на 1-во място в Shazam Bulgaria, на 2-ро място в официалната класация по излъчване Bulgaria Top 100, 16-томясто в Shazam Turkey и на20-томясто в Shazam Russia.
Официалното видео към новата колаборация на “UP” е филмирана от NGM Creative, с Bogdan Paunи Alexandru Muresan в ролята на режисьор и директор продукция, и с участието на Loops Production.
Вижте тази публикация в Instagram.
Годината на INNA е пълна с успехи и колаборации. Песента “Flashbacks”, с над 31 милиона гледания, завладя класациите в Русия, където се нареди на №1 за 8 последователни седмици и в страните от Общността на независимите държави и Турция. След това тя пусна “Maza”, която събра над 20 милиона гледания, “Oh My God”, колаборацията с Gromee – “Cool Me Down”, “It Don’t Matter” с Alok и Sofi Tukker, “Papa” със SICKOTOY x Elvana Gjata и “Here” с Carla’s Dreams, The Motans и Irina Rimes, Aici” с Carla’s Dreams, и “Party” с Minelli.
INNA има над 5.3 милиарда гледания в YouTube, номер 6 след европейски артисти като DuaLipa, Adele, Ellie Goulding, Anne Marie, Little Mix.
В допълнение, в канала на певицата в YouTube феновете могат да гледат втория сезон на шоуто Dance Queen’s House, една музикална сесия в продължение на 16 дни, в която звездата е изолирана в къща с продуценти и автори и композитори от Global Records, както и от Швеция, и композират няколко песни.
Цялото преживяване е филмирано и феновете на INNA ще могат да се насладят на осем епизода, които ще излизат на всеки два дни в нейния канал. Влоговете ще включват уникални преживявания, специални гости, вълнуващи моменти и много забавления.
Осемте епизода се въртят около предизвикателства, които INNA получава от нейния тийм и имат субтитри на испански и английски, за да бъдат достъпни за феновете на INNA от целия свят.
INNA има почти 7 милиона абонати в YouTube и повече от 5.3 милиарда гледания YouTube.
Последвайте ни за актуални новини в Google News