„Като две капки вода за всяко дете“ стартира второто си издание на 18 февруари (неделя) точно в 20:00 ч. по NOVA. Благотворителната вечер, в партньорство с УНИЦЕФ България, ще предизвика осем български звезди и осем талантливи деца да влязат в образ и да изпълнят любими песни с кауза – закрила на всяко дете от насилие.
Водещите Димитър Рачков и Герасим Георгиев – Геро ще бъдат плътно до участниците. Звездно жури е в състав:

Актрисата с номинация за “Оскар” за “Най-добра актриса в поддържаща роля” – Мария Бакалова, актрисата и национален посланик на УНИЦЕФ България – Елена Петрова, легендарният футболист – Христо Стоичков и продуцентът на най-доброто шоу за имитации „Като две капки вода“ – Магърдич Халваджиян, ще заемат местата на жури в специалната благотворителна вечер на предаването.
Звездните участници в „Като две капки вода за всяко дете“, които ще се превъплътят в любими образи, са Софи Маринова, Маргарита Хранова, Михаела Маринова, Миро, Владимир Михайлов, Славин Славчев, Веселин Маринов, Александър Сано и техните малки партньори.
Деси Слава и Елена са големите победители “Като две капки вода за всяко дете“
Зрителите ща могат да се включат в каузата и да даряват онлайн или чрез СМС като гласува за любимия си дует. С помощта на набраните средства, УНИЦЕФ ще работи за разпространение на модела на центровете за деца и семейства, пострадали от насилие “Зона ЗаКрила“ в цялата страна, за превенцията и реакцията в случаите на насилие, сексуална злоупотреба и експлоатация на деца онлайн и ще продължи да обучението на специалисти в областта.
Ден по-късно започва и дванадесетият сезон на най-обичаното и гледано шоу в българския ефир – „Като две капки вода“. Кои ще са новите осем звезди, които ще влязат в най-забавното и вълнуващо музикално приключение, ще стане ясно на 19 февруари от 20:00 ч. по NOVA.
Последвайте ни за актуални новини в Google News
Вижте тази публикация в Instagram.
Не бих гледала и не бих гласувала за нищо в което участва вездесъщия и незаменим във всички реклами Стоичков. Колко ще дари той от хонорарите от рекламите с които стана противен на много хора.