Ивена и Джина Стоева споделиха своите впечатления от най-коментирания напоследък автор в попфолка – Кости. И двете имат в репертоара си негови песни, но докато Джина Стоева случва на хитове, Ивена не успява да попадне на точната песен. В токшоуто „Открит микрофон“ с Емилия Стоянова певиците си припомниха този период.
„Аз също имам песни на Кости, които не са хитови. При Джина може би случайно е станало. „На какви мъже попадам“, „Малко огън, много лед“, „Ако можех да те върна“ са негови песни. Има колежки, които улучиха негови песни, станаха си хитове, но не значи, че всички песни на Кости са хитове. Аз много към края бях започнал да работя с него и по принцип от готови румънски песни, познати в Румъния, си избираш нещо. Песните, които имам от него останаха като пълнеж в албума ми. Хитовете, които аз имам са на Оцко“ – казва Ивена и обяснява още: „За мен Кости започна малко по малко да се изчерпва. Някой неща вече, особено в последно време, усещам как му се повтарят. Беше ми интересно и скоро отидох на негово участие тук в България, случайно имах такава възможност. Изпълняваше песен на Виолета, обаче на румънски. „Ай, чика, чика…“ дори негови песни не беше изпял, а на негови колеги, но на румънски“.
Джина Стоева също има няколко песни на Кости в своя репертоар. „Не искам да излезе така, че все едно злословия по адрес на мои колежки, но давам пример просто с песента на Цветелина Янева и Андреа. Последната песен на Андреа започва точно все едно слушаш песента на Цветелина Янева. Има прилика и то голяма, нещо, което трябва да се избягва“ – на мнение е Джина.
Ивена заявява: „По принцип аз съм изпълнител който не желае да работи с Кости, защото не са малко композиторите с които можем да работим“.
„Аз ще бъда откровена: Кости има доста хитови песни. Благодарение на него са първите мои големи хитове – „Докога“, „Сто жени“, „Желание“… Не знам дали е редно в ефир да споделям нещо такова, просто не беше коректен към фирмата, към нас изпълнителите и нашите продуценти. Поради тази причина не искаме да работим с него. Иначе естествено аз лично съм му благодарна за тези хитове, които ми е направил. Прави хитове, но явно човекът в него нещо куца“ – обясни Джина в ефира на радио „Сигнал плюс„.
Песните на Кости в момента са с най-висока цена, но изпълнителките, които държат да имат хит от него са готови да я платят. Ивена подчертава: „При нас беше най-евтин“, а Джина допълва: „Сами колежките се надцакват, сами си правят така да са им нещата“.
„Ето Алисия работи много често с Флори, но и ние – и Джина, и аз. Песните на композиторите, с които работим са на много различно ниво, на европейско“ – казва Ивена.
Джина Стоева коментира въпроса за хонорарите на авторите така:“Не може така в условия на криза. Всички правят отстъпки. Влизаме в положение на хората, а в едни момент се появяват композитори или режисьори, колкото и добри да са, ако вдигат цените, това колко време може да продължи? Докога могат да се надцакват?“- пита се певицата.
Ивена е забелязала същата тенденция и при топ режисьорите. „То така стана и при режисьорите. Същото е при тях. Ники Нанков работеше предимно само с нас. Той преди години го беше направил това нещо. Не искам да кажа нищо лошо, но аз заради него спрях да работя с български режисьори. Той работеше с мен. Беше доста скъпо платен за това време, което говоря аз /преди 4 години/. В един момент проявиха интерес към него, защото започна и с мен хубави неща да прави. За последния клип, който аз исках да снимам, той започна: „Не мога днес, не мога утре…“ – така един месец ме бавеше“ – споделя певицата в „Открит микрофон“.
Ивена решава да опита да работи с чужд екип и с продуцентите ú се обръщат към Деян Миличевич. „Нямах време да губя и рискувах. Бях първа с Деян Миличевич. Бързо работят и бързо стават нещата и снимките. Толкова организирано. И искам тук да кажа, че не само на Миличевич, но и на други македонски и сръбски екипи им е много по-добра цената /б.а по-ниска/. В България има също много добри режисьори, но повечето от тях са предимно в поп музиката“ – казва певицата и обяснява как се работи с режисьори от Сърбия или Македония.
„Те предлагат всичко. За мен това е важно, а не да седна аз да мисля какъв ще ми е стайлингът. Режисьорът трябва да определя толкова много неща, а не като в Бългрия. Един човек при тях се грижи за коса и грим, и се справя добре. Той е запознат с нещата още много преди да се снима клипът и знае какво му е наредено от режисьора да направи. А не да си импровизира фризьорът, да си импровизира гримьорът… А и обект нямаме къде да снимаме. Много ми е трудно да снимам в България“ – категорична е Ивена.
Последвайте ни за актуални новини в Google News