Ето я новата графична опаковка на Евровизия 2020

Организаторите на Евровизия 2020 представиха новата графична опаковка на конкурса, която е създадена специално за изданието в Ротердам. Тя е вдъхновена от 65-ата годишнина на престижната музикална надпревара и представя по минималистичен и иновативен начин от флаговете на всички 41 участващи държави.

Дизайнът, който включва и тазгодишното мото „Open Up”, ще се използва по време на двата полуфинала и големия финал, които ще се проведат съответно на 12, 14 и 16 май в залата Rotterdam Ahoy. Иновативното лого ще украси и града домакин и ще бъде поставено на билборди, сгради и градския транспорт.

Графичната опаковка на конкурса логично продължение на дизайните от предишните домакинства на Холандия – през 1970, 1974 и 1980 година.

„Графичната опаковка следва характеристиките на дизайна в нашата страна и е минималистичен, експериментален и иновативен“, споделя Систе Бакер, изпълнителен продуцент на Евровизия 2020. „Освен това той разказва история, цветен и празничен е и има много практически приложения.“

В понеделник на специална пресконференция беше обявено и името на българския представител на Евровизия 2020. Това е младата певица Виктория Георгиевa – VICTORIA. Българското участие в конкурса се реализира като публично-частно партньорство между БНТ и Ligna Group.

Очаква се българската песен на Евровизия да бъде представена в началото на месец март 2020 година, като успоредно с това се работи и по първия самостоятелен албум на VICTORIA.

Видео представяне на VICTORIA:

Двата полуфинала и големият финал на грандиозното шоу ще бъдат излъчени на живо по БНТ1 на 12, 14 и 16 май. На 28 януари ще се изтегли жребий, на който ще стане ясно в кой от двата полуфинала ще участва България.

Холандия спечели правото да домакинства Евровизия 2020 след победата на младия и дотогава неизвестен изпълнител Дънкан Лорънс с песента „Arcade“. Тя се превърна в хит в цяла Европа и Австралия.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

error: Съдържанието е защитено!