Едни от най-големите попфолк хитове в последните няколко години са дело на Оцко и Кости. Македонският и румънският композитори се прочуха у нас първо с песните, които направиха за за Ара Мюзик. В момента и двамата вече не пишат музика за изпълнителите от тази компания.
Емануела е от щастливките, успели да реализират най-успешните си парчета именно с Оцко. На въпрос дали й липсва работата с него, фолк звездата споделя в интервю за Signal.bg:
“Нормално е Оцко да ми липсва. Това беше доскоро, защото аз съм работила много дълго време с него, свикнала съм с неговия начин на работа. Нямам нищо против да работя с него, но Оцко по някакъв начин ме е предал, защото той напусна фирмата/ б.а. Ара мюзик/ и напусна всъщност и мен, без да имам аз някаква вина. Не им знам отношенията, но това си е негово решение. В крайна сметка нямам нищо против да работя с когото и да било”.
Певицата си спомня как преди време, когато работила изцяло с македонския композитор, доста пъти е била упреквана, че в репертоара й няма разнообразие на автори.
“Не мога постоянно да правя песни с Оцко. Първоначално имаше упреци:”Ама защо само с него работиш”, сега като го смених, изведнъж: “Защо не работиш с Оцко”. Не искам, бе хора!” – категорична е тя.
Джордан също подчертава, че е имал много успешни проекти и с Оцко, и с Кости, но вече се е убедил в способностите на българските композитори, които успяват да правят не по-малко хитови песни.
“Оцко не ми липсва. Правили сме добри и хубави песни с Оцко, аз и с Кости съм правил хубави песни, но има достатъчно талантливи и кадърни други композитори, които също могат да правят хитове” – заявява певецът и подчертава:
“Ние сме доказали, че можем да правим хитове и без Оцко, и без Кости. Има и други талантливи композитори – ето и Биолчев, и Флори, и други… С Биолчев много добре се усещаме – и на Емануела “Ром-пом-пом, и моята “Полудей” са негови, дуетът ни също.