Джина Стоева направи пореден коментар по повод скандала ѝ с Алисия и Тони Стораро. Изказването на изпълнителката е продиктувано от факта, че преди броени дни голяма информационна агенция направи интервю с нея и само 12 минути след като беше публикувано, то беше свалено с мотив: „Така прецени ръководството!“. В резултат на всичко това, Джина излезе с изявление във facebook профила си. Публикуваме написаното от нея без редакторска намеса:
ФИНАЛНИ ДУМИ:
Към всички безпристрастни медии, които не се притесняват да отразяват истината и все още се интересуват от конфликта между мен, Алисия, Стораро и Виктор Касъмов, искам да кажа следното: Тъй като, не мога да приема „истината“ изказанана от двамата изпълнители наскоро, за вярна, ще заключа с твърдението, че Алисия и Стораро са НЕ САМО СТРАХЛИВЦИ, А СА И ЛЪЖЦИ!!!
Скоро двамата изпълнители се появиха в ТВ предаване, където се опитаха от кумова срама да се оправдаят за случилото се, тъй като хората очакваха да чуят и другата страна, и също решиха да се „качат“ на гребена на скандала и да използват медията, за да промотират новият си дует.
Стораро говори само няколко секунди, в които каза, че сме записали дует, за който АЗ СЪМ ГО БИЛА ПОМОЛИЛА – ПЪЛНА ЛЪЖА! Предложението дойде от негова страна и после той постъпи подло спрямо мен. Страро не заслужава и секунда повече внимание. Чудя се, как е успял да постигне успехите, които има с цялата си несериозност?
Алисия пък БИЛА РАЗБРАЛА ЗА ДУЕТА МИ СЪС СТОРАРО, ЕДВА КОГАТО СЪМ ОБЯВИЛА В МЕДИИТЕ – ПЪЛНА ЛЪЖА! Техният дует е записан в началото на Февруари 2015 година, тя информира продуцента си и той ѝ казва за нашият записан дует със Стораро. Аз обявявих, че съм самостоятелна, едва края на Април – почти 3 месеца, в които тя знае и потрива ръце със задоволство, че ще прецака колежката си.
И защо по дяволите, тя ще има привилегиите да прави на своя глава песни, които не са одобрени предварително от продуцената, а всички останалаи, трябва да чакаме одобрение на нашите проекти, поради, което те се проточват с месеци. Тук отново си личат слабостите на Виктор Касъмов към Алисия.
По време на същото интервю, ясно си личеше, колко добре е „подкована“ от продуцента, какво точно да говори. За момент си помислих, че самият Виктор Касъмов говори. За последните 4 години СЪМ БИЛА ИЗДАЛА 2 АЛБУМА, 1 ПРОМОЦИЯ (Алисия, не си си научила добре урока – 2 промоции са) И ЕДНО DVD, за които обаче Виктор Касъмов не я е информирал, че тези представяния и продукти нямаше да се случат ако не бях си финансирала сама по-голямата част от тях, да не кажа почти всичко. И за капак, се опитаха да ме накарат и ТВ заснемането на промоцията на „THE BEST“ – албума да си платя. Така че, съветвам Алисия да не коментира неща, с които не е запозната и да не се опитват да замазват с Виктор Касъмов, да не казвам кое.
Горката Алисия – няма албум за последните 4 години. Така е, но тя пък има нова песен на всеки 3 месеца, което ѝ подсигурява да бъде актуална и да има участия. Ако Касъмови се грижеха да има работа за всички, нямаше да се надига това недоволство от страна на изпълнителите в Ара и Диапазон.
По повод твърдението ми, че Алисия се ползва с привилегии и относно усилената ротация на песните ѝ (за сметка на всички останали изпълнители в Ара), тя подигравателно подхвърли, че нямала време да стои и да гледа кой колко го въртят по Фен ТВ.
Да уточня: Не гледам тази телевизия много отдавна, точно поради тази причина. В ефира се въртят не само едни и същи изпълнители, а и едни и същи техни песни. Няма разнообразие, за разлика от конкурентната музикална ТВ.
С такава телевизионна и фирмена политика не виждам светло бъдеще.
От известно време насам обаче, назрява един по-сериозен проблем от казуса Джина, Стораро, Алисия и техните дуети. Къде е продуцента, защо се крие и защо „сваля“ мое интервю от известен сайт? Защо такава медия позволява да бъде манипулирана, дали е зависима или е заплашена? Нима това е начинът да се „затвори устата“ на някой? Целта ми не е война, целта ми е да се знае истината, да не се замазват нещата и да не се говорят лъжи. Ако искам да водя война, за 14 години са се натрупали достатъчно „оръжия“, така, че едва ли е разумно да дразниш въоръжен.
За жалост Музикалният бизнес в България е опорочен. Музикалният бизнес в цял свят е начин да печелиш добре с таланта си. В България обаче е начин да печели продуцента и да те прави зависим с некоректни договори. Не случайно има колежки и колеги, които се принуждават да спят с някакви хора, и то не по любов, а за да могат да вадят продукция и да държат актуално ниво. Много тъжно!!! Много млади таланти „отиват в кофата“, защото на продуцента не му се вадят пари да инвестира, той иска да взима, без да дава. Наивни и амбициозни млади хора и техните амбициозни родители – това е стръвта за продуцента. Той ще продължи да се възползва, докато има кой да му разрешава да го прави.
Когато 2000 година подписах договор с Ара, баща ми го прочете и ме нахока: „Затова ли учи 5 години и имаш Висше образование, за да подпишеш такъв договор (тогава договорите бяха много по-благосклонни към изпълнителите, отколкото сега)?“ Аз му отговорих: „Татко, искам да пея!“
РОДИТЕЛИ, ПАЗЕТЕ ДЕЦАТА СИ!