Антонина готова за нова провокация
Антонина не се притеснява да заявява своята критична позиция за актуалните песни в попфолк жанра. Тя неведнъж е споделяла какви са нейните предпочитания и остава вярна на своето светоусещане.
„Занимавам се с музика от доста години, но в момента съм раздвоена. Преди време се опитвахме да правим музика, която да остане в сърцата на хората. А сега правим музика с половите си органи. Очевидно предназначена за половите органи на феновете. Този обрат в музикалните похвати е трансформация, за която аз, като изпълнител, може би не съм готова. Защото половите ми органи не могат да пеят. Вероятно има колеги, при които звукоизвличането от половата им система е на нужната висота и виртуозност“ – казва изпълнителката.
Антонина никога не е стояла встрани от обществените и социалните феномени на времето. Удивителната смесица от социална пародия и безпогрешно чувство за хумор превръща изпълнителката в един от малкото артисти на попфолк сцената, които имат собствена физиономия и почерк.
„Удивена съм от това, което се случва на музикалната сцена в България! Удивлявам се как превръщаме музиката в хапче за ерекция! Може би тук е мястото да кажа, че много хора ще изсипят безчет критики след като пусна проекта, по който работя в момента. Тогава ще ви припомня за Луциферида и за нежните звуци от вагината й“ – обяснява тя.
Твърдят, че музиката е живо същество, което може да се свързва със сърцата на хората. И в действителност има много песни, останали завинаги в сърцата на публиката. Твърдят, че музиката е изкуство, чрез което изпълнителите могат да общуват с публиката и да предават свои мисли, чувства и настроения. И в някаква степен това твърдение е вярно, защото няма музикален фен, който да не е плакал, да не се е смял или да не е обичал заедно с песните на любимите си изпълнители.
В началото на музикалния сезон Антонина представи „Питай Бог“ и „Изгубени“, а не след дълго се появи и „Ne umem da te ne volim”. Песни, които показват певицата в друга светлина. Но Кралицата на провокацията като чели си е отпочинала и се завръща с пълна сила.
„Ще ви кажа само едно име. Текст: Никола Вапцаров“ – загатва изпълнителката.
Последвайте ни за актуални новини в Google News
Този жанр поп-фолкът отдавна отшумя. Сега е БГ музиката е подобие на нещо като нищо-смесица от хип-хоп с чалга ритъм(Антилопа, Гледай как се прави). Съгласен съм с Антонина, че музиката забавлява, но и възпитава.
Поп-фолкът от едно време имаше вулгарни(Тез червени домати, Ох Банана, Напипай го, На батко играчката), но и майтапчийски текстове(Докторе на помощ, Жица-Жица, Тико, Три Кила Банани, Майсторе, майсторе, Скъпи купи ми нещо, Мъжете всичко искат) и др. В тази музика някога имаше и стойностни песни( За добро или зло, Щаститето е Магия, Синя птица, Бели нощи, Залеза и Зората, Просякиня, Крепост, Нещо Нетипично, Ах тези пари и мн.др). Тези времена, от когато са цитираните заглавия няма да се върнат. Може би някои песни ще останат като хубав спомен, за едно време когато музиката не беше сведена до проституция с музикален фон, а носеше и няккакво послание-понякога сериозно, понякога шеговито.
Тези заглавия, навярно не говорят нищо на съвременните слушатели. Може би за добро, а може би не чак толкова. Днешната музика е комерсиална, много текст, много ритъм никаква мелодия, нищо което да остане във времето. Лошото е, че се възпита едно консуматорско поколение-такова за което е важно последната дрешка от мола, последният телефон, скъпата кола, силиконът, ботокса, татуировките. Външната опаковка, която не е подплатена с нищо съществено в интелектуално развитие. Двешната млада българска публика не познава нищо от стойностните песни и изпълнители на България. На тях едва ли им говорят нещо-Маргарита Хранова, Орлин Горанов, ФСБ, LZ, Силвия Кацарова, Фактор, Импулс, Сленг, Росица Кирилова, Васил Найденов,Ритон, Румяна, Недялка Керанова, Лили Иванова дори. За имена като Арон Аронов, Хайгашот Агасян, Михаил Белчев, Дамян Дамянов, Павел Матев, Гюрга Пинджурова, Павел Сираков, Тончо Русев, Морис Аладжем, Паша Христова, Ирина Чмихова, Панчо Владигеров пък въобще да не говорим…Те не знаят какво са създали, изпяли, написали. За сметка на това всички знаем всичко за Криско, Тита, Гери-Никол, Николета,
За това нещо са виновни само и единствено българските медии, които 27 години се правят, че не съществува българска музика! Само, че музиката не само се слуша, тя и възпитава. Каквото посеем, това ще пожънем, господа медийни босове