През месец юни продуцентска компания „Като Едно“ обяви началото на кампанията „Ситият на гладния не вярва“. Тази кампания е уникална за България, защото средствата за нея се набират от отчисления за реални гледания на музикален клип в световната платформа за видео споделяния You Tube.
Антонина е първият български артист, който реално дарява приходи, натрупани през световната медия. Клипът й „Игрите на глада“ беше промотиран в официалния канал на „Като Едно“, а сега продуцентите й обявиха финала на кампанията като информираха:
„Всички пари са преведени по сметки на Българска хранителна банка. Благодарим на всички, които подкрепиха този проект на Антонина и с гледанията си помогнаха на други хора в нужда“.
„Щастлива съм, че успях да накарам толкова много хора да се замислят, както и да се усмихнат. Живеем в доста трудно време за всички и е важно артистите да имат послания, които да стигат до хората и да им дават някаква надежда и оптимизъм.
Надявам се публиката да се забавлява с музиката ми. Надявам се чрез нея да съм дала този оптимизъм и добра енергия, от която хората се нуждаят“ – заяви изпълнителката.
Началото на сезона Антонина стартира с друг силен проект – „Мъртва страна“, посветен на българската емиграция, а до седмици предстои истинска бомба, която ще взриви жанра.
„Не ми се говори много за проекта на този етап, но моята публика знае какво да очаква, все пак съм Кралицата на провокацията. Мога само да ви кажа, че ще се забавлявате много. Просто имайте мъничко търпение” – сподели тя.
Последвайте ни за актуални новини в Google News